петак, 21. март 2014.

Vojvotkinja sanja

Sanjala sam divan san...

Probudila sam se rano ujutru.
Spremam se za posao, otvaram plakar i tražim šta da obučem. Obući ću onaj Lunin komplet, mesecima sam ga snevala i konačno je moj. Ma nisam ni pitala za cenu - samo sam ga probala i platila.
Obuvam se, uzimam tašnu. Ne, ova se ne slaže sa cipelama. Uzimam drugu - fantastičan spoj.
Ljubim decu i muža, još uvek spavaju.
Izlazim iz stana.

Sanjala sam divan san...

Krećem na posao.
Službeni auto me čeka na parkingu.
Svratiću do kancelarije po neka dokumenta i da pozdravim kolege.
Danas idem na put. Banat je divan u proleće, prošaran je najlepšim bojama. Put do Vršca znam napamet i unapred se radujem vožnji kroz ljubljenu ravnicu.
Danas bi trebalo i da potvrdim agenciji za letovanje i uplatim produženi vikend. Vodimo klince u akva park u Aranđelovac, Hotel Izvor. Kažu da je predivno u ovo doba godine.

Sanjala sam divan san...

Vraćam se sa posla, svraćam po klince u vrtić. Još uvek nam je ostao dobar deo dana za igru i šetnju. Sačekaćemo tatu i nastavljamo da se igramo i mazimo.

Sanjala sam divan san...

A onda sam se probudila.

Hemofarme, svako dobro ti želim...

Нема коментара:

Постави коментар