среда, 25. март 2020.

Zbog čega volim 25. mart?


Mnogo volim praznike i slavlja. Sve pamtim, obeležavam a volim i drugima da čestitam - rođendane, slave, imendane, godišnjice... 

25. mart je jedan od mojih najdražih datuma u godini. Tu su i 9. avgust i 9. decembar, ali ovaj datum mi je za nijansu draži od svih. Ovo su datumi kada su rođene moje tri ljubavi, moja tri sunca. Ali taj 25. mart je još zbog nečeg poseban. 

To je dan kada sam ja postala majka

Sam taj čin rođenja prvog deteta, načinio je od mene, od obične žene, nešto najlepše na svetu. Nešto što sam sanjala od kada znam za sebe - da ja nekome budem mama

Svi koji me dobro znaju, verovatno pamte da su nam godine bile potrebne za dobijanje prvog potomka. Cela ta tuga, ti neuspešni pokušaji, nadanja, snevanja pa razočarenja, strepnja i strah da možda nikada neću imati dete - nestali su tog datuma.

I kako da onda ne bude moj najdraži dan :)

 



Нема коментара:

Постави коментар